ما اجازه نمی‌دهیم کیفیت فنا‌پذیری حیات بی‌معنا جلوه کند و روایت محصول این امتناع است. محصول پافشاری لجوجانه ما بر معنا بخشیدن به جهان و زندگی‌مان.
برگ

Thursday, October 02, 2014

با همه‌ی علاقه‌ای که به گل و گیاه دارم چون از عهده‌ی نگه‌داریش برنمی‌آیم، هیچ وقت در خانه گل و گیاهی نگه نداشته‌ام. در کل زندگیم فقط دوبار کاکتوس داشتم به تصور اینکه فقط هفته‌ای یک بار آب می‌خواهد و خیلی هم ناز نازی نیست خریدم، اما چنان زیر دست‌های من خشک شدند و مجبور شدم دورشان بیندازم که دیگر جرئت نکردم سمت گل و گیاه بروم. مدت طولانی است که دلم بونسای می‌خواهد هر گل فروشی هم که داشته باشد می‌ایستم کلی نگاهشان می‌کنم اما می‌ترسم بگیرم و بلایی شبیه کاکاتوس‌ها سرش بیاید. اگر فقط قرار باشد از امروز تا پایان عمر در هر برهه‌ای از زمان تصمیم بگیرم در اتاق خواب‌ام، خانه‌ام، آپارتمانم، کتابخانه‌ام، دفتر کارم فقط یک نوع گیاه نگه دارم بی‌تردید بونسای است.

No comments: