ما اجازه نمی‌دهیم کیفیت فنا‌پذیری حیات بی‌معنا جلوه کند و روایت محصول این امتناع است. محصول پافشاری لجوجانه ما بر معنا بخشیدن به جهان و زندگی‌مان.
برگ

Saturday, October 18, 2014

ارزیابی شرکت‌کنندگان در کارگاه ۲۶ مهر ۹۳
۵

اجرای کارگاه با دبیران یک مدرسه‌‌ی دخترانه 

تجربه‌ی کارگاه با آدم بزرگ‌ها خیلی سخت‌تر از کودکان و نوجوانان است. نه اینکه بخواهم از زیر بار داشتن کارگاه با آدم بزرگ‌ها در بروم اما امروز بعد از کارگاه دلم ‌می‌خواست خانه‌مان همان جا پشت مدرسه بود و من در جا بدون اینکه حتی یک کلمه حرف بزنم، می‌خوابیدم. اما تجربه‌ی خیلی خوبی بود و همین فاصله‌ی مدرسه تا خانه‌مان باعث شد  آنچه در کارگاه گذشت را مرور کنم. با سی تا از دبیرهای یک دبیرستان دخترانه سعی کردم مهارت پرسش‌گری را در یک ساعت به انجام برسانم. خودارزیابی‌ام بماند برای انتها، اما بعد از یک‌ ساعت‌ونیم از معلم‌های عزیز  خواستم در یک جمله حس خود را بنویسند، حالا که آمده‌ام خانه می‌بینم فقط ۱۹ نفر ارزیابی‌شان را تحویل داده‌اند هر چند که همه‌شان شفاهی گفتند. اما همین ۱۹ نفر هم غنیمت است.
لیلا: باعث شد به سوالاتی فکرکنیم که شاید تا الان بهش فکر نمی‌کردیم.
غزاله:آشنا شدن با تنوع سوالات همکاران، جالب و دوست‌داشتنی بود.
فاطمه سادات: ذهنم نسبت به رفتار در کلاس بازتر شد، اصلا خسته نشدم.
مرجان: همیشه از کار گروهی حس خوبی دارم، دوست داشتم این روش را تجربه کنم.
عطیه ده باشی: جالب و نشاط‌آور بود.
سعیده: بهتر است متناسب با زمان مباحث تنظیم شود.
بدون نام: بسیار جالب و جدید بود ممنون.
محبوبه: شما با سوالات به هدفی که می‌خواستید نرسیدید.
مژگان: نتیجه‌گیری لازم از این سوالات گرفته نشد.
مونا: زرد کم رنگ
الهام‌السادات: ساعتی شاد در کنار شما، تجدید روحیه، و سپاس‌گزار این مهربانی شما.
نرگس: نگاه متفکرانه شما به سوالات خیلی فکر بنده را مشغول کرد. احساس می‌کنم  اطلاعاتم نسبتا زیادتر شد. شاد بود.
فاطمه‌سادات: مفید و جالب بود.
مهدیه(مدیر دبیرستان): همیشه دانش‌افزایی موجب خشنودی است. لذت بردم!
منصوره‌ سادات: کارگاه بسیار پویا و شادی بود.
گلبرگ: حس خیلی دوست‌داشتنی و شادابی کردم.
حمیده: به خاطر تعداد زیاد افراد در جلسه کسل کننده شد. با سوالات کمتر هم نتیجه حاصل می‌شد.
الهه: خوش گذشت.
سپیده: خیلی عالی و آموزنده بود.

ارزیابی خودم از خودم:
قوت: دلشوره نداشتم، قلبم تاپ تاپ نمی‌کرد و اعتماد به نفس داشتم.
ضعف: تعداد حاضران در کارگاه، ساعتی که در اختیارم بود و پرسش‌ها را درست مدیریت نکردم، می‌توانست خیلی خیلی خیلی بهتر از این اجرا شود.
حسم: ............................................................................................
۴


No comments: