ما اجازه نمی‌دهیم کیفیت فنا‌پذیری حیات بی‌معنا جلوه کند و روایت محصول این امتناع است. محصول پافشاری لجوجانه ما بر معنا بخشیدن به جهان و زندگی‌مان.
برگ

Tuesday, March 10, 2015

ارزیابی این کلاس 
سروا: عالی بود ولی یک ذره درباره‌ی مخالفت و موافقت گیج شده بودم.
پارمیدا: من از این جلسه اصلا خوشم نیامد چون هم زنگ ورزشم رفت و هم این که گروه‌بندی‌ها به دست بچه‌ها بود و کار جالب و بازی در این جلسه نداشتیم.
عسل: خوب بود.
عطیه: خیلی خسته شدم.
روژینا: خیلی خوب
کوثر: خیلی خوب بود چون سوال را می‌‌شد بحث کرد.
نگار: احساس خوبی دارم، همه چیز یاد گرفتیم.
نیکو: خیلی جالب بود.
کیمیا ۱: خیلی خوب بود.
سوگند: من خیلی حس خوبی دارم.
محدثه: خیلی خوب بود من خیلی راضی بودم و هیچ پیشنهادی ندارم.
بهار: خوب بود و امیدوارم بهتر شود.
آیلار: زیاد جالب نبود چون ورزش از دست رفت اصلا راضی نیستم.
ملیکا: عالی بود ولی کمی خیلی خیلی کم خسته کننده بود.
... افتضاح بود دوست نداشتم و پیشنهاد هم ندارم.
پریسا: به نظرم بسیار عالی بود از این به بعد کاشکی مدیریت زمان بهتر صورت بگیرد.
ثنا: گروه‌بندی‌ها خیلی خوب بود ولی ای کاش شش نفره بود. فرم‌ها زیاد و کسل کننده بود. پیکسی داستان جالبی است ولی ای کاش در خانه آن را بخوانیم و بیاییم خلاصه را تعریف کنیم. و شازده کوچولوی ناز و خوشگل را بخوانیم.
۹

2 comments:

Anonymous said...

فائزه جان ممنون ازین که اتفاقات کلاست را با ما در میان میگذاری.بسیار مفیده.این روزها اتفاقات هیجان انگیزی در کلاسم پیش میاد که دوست دارم برم یه جایی دادبزنم که به گوش همه برسه .برا نمونه : همین 4شنبه 20اسفند با بچه های پیش دبستان کتاب "پسری که صبور بود "را میخواندیم و البته چون کلاس دختر ها بود عنوان را عوض کردم"بچه ای که صبور بود"یکی از بچه ها به اسم لیان گفت :"خانم اگه صبر کنیم ؛ان چیزی هایی که نمیشه،اخرش میشه"ویکی دیگه از بچه هاتصویر قفس خالی ای راکشید که در کنارش مامان وبچه ایی بودند و وقتی ازش خواستم در باره نقاشی اش با دوستانش صحبت کنه گفت:"پرنده ای که ازادشده والان در قفس نیست خیلی صبر کرد تا این بچه بتونه به کمک مادرش اورا ازاد کنه."ومن بی اختیار اشک درچشمم جمع شد.در طول زمان کشیدن نقاشی بچه ها ,یکی گفت :خانم الان شما دارید برای ما صبر میکنید " و برای اینکه گذر زمان اسون بشه همه در حین نقاشی کردن اوازخوندند و یکی دیگه گفت :"اگه ادم زرنگ باشه میتونه سختی صبر کردن را با راه هایی مثل اواز خواندن یا...برای خودش اسون کنه"
من فکر میکنم الان دیگه وقتشه یه فضای جدی در خصوص درج وقایع کلاس فبک ایجاد بشه تا همه خیلی راحت بتونن بنویسند و بخونند.پس بسم ا..
قربانت-الهام.

Faezeh Roodi said...

الهام جان به نظرم تجربه های فبکی هر چه بیشتر مکتوب شود برای همه ما هم خوب است هم تجربه ها یمان را در اختیار هم می گذاریم هم ضعف و قوت هایمان ره چشم خودمان می یاد به نظرم این به پیشرفت فبک خیلی کمک می کنه
اگر کسی حوصله وبلاگ و فیس بوک ندارد من حاضرم نوشته اش را با اسم خودش هم در وبلاگم و هم در فیس بوک منتشر کنم
موفق باشی عزیزم