ما اجازه نمی‌دهیم کیفیت فنا‌پذیری حیات بی‌معنا جلوه کند و روایت محصول این امتناع است. محصول پافشاری لجوجانه ما بر معنا بخشیدن به جهان و زندگی‌مان.
برگ

Monday, March 02, 2015

ارزیابی این کلاس
محدثه: من از این کلاس عالی بسیار راضی هستم  و امیدوارم که از جلسه‌ی بعد وقت بیشتری داشته باشیم.
عطیه: کلاس خیلی خوبی بود و معلم بسیار مهربونی داشتیم، فقط کمی سروصدای بچه‌ها اذیت کرد ولی خیلی خیلی کلاس خوبی بود و خوش گذشت. 
نیکی: بدک نبود باید چهارشنبه‌ها باشد.
بهار: بسیار عالی بود.
کیمیا (۱): بسیار عالی. (شکلک خنده هم کشیده بود.)
پریسا: به نظر من این کلاس‌ها بسیار آموزنده و خوب بود چون اخلاق اجتماعی ما را بالا می‌برد و این از نظر من یک خصوصیت عالی بود. لطفا ادامه داشته باشد.
پارمیدا: کلاس خیلی خوب بود فقط اگر بحث بیشتری درباره‌اش بکنیم، عالی می‌شود و اگر بازی هم در داخلش باشد هم خوب است.
نیکو: کلاس جالبی به نظر می‌رسد و دوست دارم ادامه‌ی داستان را بشنوم.
نگار:خیلی خوب بود ممنون از اینکه این کلاس را برای ما گذاشتید.
هلیا: کلاس خیلی خوبی است ولی بعضی‌ها از سر لج‌بازی کارت (من مخالفم) را نشان می‌دهند.
سوگند: خیلی عالی بود و به ما خیلی خوش گذشت.
...: خیلی عالی بود چون هم طرح پرسشمان خوب می‌شود و هم کار دسته جمعی است.
کیمیا (۲): من واقعا در این ۳۰ دقیقه عاشق این کلاس شدم.
عسل: خوب بود ولی بچه‌ها به من جا برای نشستن ندادن.
آیلار: به من خیلی خوش گذشت.
سروا: عالی بود امیدوارم باز هم از این کلاس‌ها داشته باشیم.
روژینا: خیلی خوب بود ولی کاش تایم زیادی داشت. زبان دوشنبه‌ها را حذف کنند به جاش این کلاس را بگذارند.
ثنا: کلاس بسیار بسیار عالی بود و داستان بسیار جالبی را شروع کردیم و امیدوارم این داستان جالب ادامه داشته باشد.
۱۰ اسفند ۹۳، روش نوین
۸

No comments: