ما اجازه نمی‌دهیم کیفیت فنا‌پذیری حیات بی‌معنا جلوه کند و روایت محصول این امتناع است. محصول پافشاری لجوجانه ما بر معنا بخشیدن به جهان و زندگی‌مان.
برگ

Thursday, March 05, 2015

امروز عالی‌ترین روز زندگی پدرم است، وبلاگ ندارد که بخواهد درباره‌اش بنویسد، دفتر خاطرات ندارد که درباره‌اش بنویسد و یک چیزهایی را هم برای یادگاری در آن بچسباند. من اما به جایش دلم خواست ثبت کنم. با اینکه فیلم گرفتم، اما انگار تا چیزی را ننویسم ثبت نمی‌شود. نمی‌دانم و نمی‌توانم بگویم حس‌اش شبیه به سرانجام رسیدنِ چه کاری است. شبیه‌اش را نه در زندگی خودم دیده‌ام و نه در زندگی اطرافیان. امیدوارم این شادیش با خیر و خوشی و سلامتی تداوم داشته باشد و هر روز برایش عالی‌ترین روز باشد. 

۱۴ اسفند ۹۳ پنج‌شنبه صبح

3 comments:

ندای غرب (میثم منیعی) said...

بانو دکتر فائزه رودی سلام
آرزو می کنم روزهای عالی و خوب در زندگی شما، پدر گرامی و خونواده محترمتون همیشه به قدری زیاد باشه که از صمیم قلب احساس خوشبختی کنید و به هدفهایی که در زندگی دارید برسید و از ته دل شاد باشید.

Faezeh Roodi said...

ممنون امیدوارم برای شما و همه دوستان خوبم هم همیشه همه کارها آن طوری بشود که دلشان می خواهد

ندای غرب (میثم منیعی) said...


خواهش می کنم ممنونم از محبت و توجه شما.