ما اجازه نمی‌دهیم کیفیت فنا‌پذیری حیات بی‌معنا جلوه کند و روایت محصول این امتناع است. محصول پافشاری لجوجانه ما بر معنا بخشیدن به جهان و زندگی‌مان.
برگ

Friday, September 05, 2014

ارزیابی کارگاه سه‌شنبه ۱۱ شهریور ۹۳
در کارگاه روز سه‌شنبه سه پرسش مطرح کردم و رای‌گیری کردم که درباره‌ی کدام موضوع بحث کنیم. پرسش‌ها این بودند:
خشم چیه؟
خوشبختی چیه؟
زمان چیه؟
 بچه‌ها به پرسش خوشبختی رای دادند. در پایان وقتی کار کلاس را ارزیابی کردم، با وجود اینکه فرصت خیلی کمی در اختیارمان بود، ارزیابی بچه‌ها برایم بسیار امیدوارکننده بود.

حنانه نظری: جلسه‌ی خوب و جالبی بود و اگر ما می‌توانستیم آن را ادامه دهیم، خیلی بهتر بود.
صبا: جلسه‌ی امروز باعث شد تا من بتوانم اطلاعات زیادی در مورد خوشبختی با کمک بچه‌ها پیدا کنم.
مبینا یوسف‌زاده: من جلسه‌ی امروز را دوست داشتم چون در آن توانستم نظر بدهم، انتقاد کنم و توجیه شوم.
شکیبا: امروز و این کلاس برای من آموزنده و شاد بود. یادتون باشه همیشه شاد زندگی کنید.
عطیه ۲: خیلی خوب بود.
زینب‌السادات: جلسه‌ی نشاط‌آوری بود ولی بحث‌ها طولانی و یکنواخت شده بود ولی در کل زیبا بود.
ریحانه بختیار: جلسه‌ی امروز بسیار خوب و آموزنده بود. من این کلاس را خیلی دوست داشتم و امیدوارم باز هم این کلاس برگزار بشه. چون دید من را به خوشبختی عوض کرد و فهمیدم هر کی درباره‌ی خوشبختی چه نظری داره. ساعتش کم بود و بحث نصفه موند.
مبینا دولتشاهی: حس خیلی خیلی خوبی دارم از این جلسه چون توانستم چیزهای جدید یاد بگیرم.
عطیه احمدی: به نظر من کلاس خوب بود فقط به زمان بیشتری نیاز داشت.
مریم رحمانی: جلسه‌ی امروز از نظر من خیلی خوب بود چون هم یک نوع سرگرمی بود و  هم حرف‌های زیبا در درونش بود. ولی اگر در طول تابستان یعنی پایگاه بود بهتر بود.
ستایش ستوده: جلسه‌ي امروز جلسه‌ی خوبی بود فقط اگر می‌شود بعد از این تعریف که هر کس از سوال یا موضوع انتخاب شده می‌پرسد همان موقع مخالفتش را بگوید.
۱

No comments: