ما اجازه نمی‌دهیم کیفیت فنا‌پذیری حیات بی‌معنا جلوه کند و روایت محصول این امتناع است. محصول پافشاری لجوجانه ما بر معنا بخشیدن به جهان و زندگی‌مان.
برگ

Tuesday, November 25, 2014

حاشیه‌های همایش بین‌المللی فلسفه‌ی
تعلیم و تربیت در عمل  ۱


حاشیه‌های مراسم‌های رسمی را نمی‌شود نادیده گرفت، برای همین از روز اول همایش فایلی باز کردم با عنوان حاشیه‌های همایش، و حالا می‌خواهم در دسته‌بندی موضوعات وبلاگم، عنوانی را اضافه کنم با این نام: حواشی من در هر مراسم رسمی، یکی از این حواشی این بود، زمانی که من تند و تند صحبت‌های سخنرانان محترم را می‌نوشتم، گوشی‌ام را  دادم به نغمه که هم‌زمان عکس هم بگیرد که درواقع، گزارش‌هایم بی‌عکس نماند. نغمه هم قاطی عکس‌هایی که می‌گرفته است از تند تند نوشتن من هم این عکس را گرفته است. با اینکه چندین سال است به دام تایپ کردن افتاده‌ام و چاره‌‌ای  هم ندارم اما همچنان قلم و کاغذ و دفتر برایم چیز دیگری است، برای همین از نغمه برا ی این عکس بسیار سپاسگزارم.

2 comments:

Unknown said...

فائزه جان دخترم که بچه تر بود یکبار گفت "عشق"از "دست" میاد و من وقتی این عکس را دیدم قبل از خواندن نوشته ات یاد این حرف افتادم
قلم و کاغذ در دستان عاشق که بچرخد زنده میشود وگرنه این قلم وکاغذ همه جا هست.قربانت
الهام

Faezeh Roodi said...

ممنون عزیزم
دختر فیلسوفی داری منم حرف دخترت و باور دارم به قول شاعر دست های من شعر منتشر نشده توست