ما اجازه نمی‌دهیم کیفیت فنا‌پذیری حیات بی‌معنا جلوه کند و روایت محصول این امتناع است. محصول پافشاری لجوجانه ما بر معنا بخشیدن به جهان و زندگی‌مان.
برگ

Tuesday, November 18, 2014

خبر غیر رسمی
دوستان عزیز، در هم‌اندیشیِ پژوهشگاه علوم انسانی، سه‌‌شنبه ۴ آذز، من هم قرار است، کتاب تفکر نقادانه را به ‌شیوه‌ی تفصیلی معرفی و درباره‌ی محتوای کتاب صحبت کنم.  ناگفته پیداست که هر چقدر هم کتاب عالی باشد و حرف‌های بسیاری بشود درباره‌اش زد، بدون مخاطب، معنی‌ نخواهد داشت. خوشحال می‌شوم، اگر درس و کار و گرفتاری خاصی ندارید، وقتتان را با تفکر نقادانه بگذرانید. 

پ.ن: دوستانِ کارگاه، من یک بار دیگر هم مهر این خبر را داده بودم، اما به دلیل حضور مهمانان خارجی در ایران کنسل شد، دلم می‌خواست دوستانی هم که تهران نیستند باشند چون به انرژی مثبت تک‌تک‌شان نیاز دارم. (از راه دور هم پذیرفته می‌شود).

پ.ن دو: پژوهشگاه علوم انسانی سه‌شنبه‌ی اول هر ماه هم‌اندیشی دارد. جزئیات هم‌اندیشی پیش‌رو هنوز به‌صورت رسمی اعلام نشده است، حتما خبر رسمی‌اش را هم با جزئیات خواهم گذاشت. 

No comments: