ما اجازه نمیدهیم کیفیت فناپذیری حیات بیمعنا جلوه کند و روایت محصول این امتناع است. محصول پافشاری لجوجانه ما بر معنا بخشیدن به جهان و زندگیمان.
برگ
Monday, April 06, 2015
شیوهی نمره دادن تفکر و پژوهش در یکی از مدارس تهران
پنج نمره پرسش از کتاب، شامل تعریفهای مفاهیم، پانزده نمره، هر معلمی یک نمره بدهد. بهگفتهی این دانشآموز، چون ما سیزده تا معلم داریم، ۲ نمرهاش را هم گذاشتهاند برای کارهای فوقالعادهمان.
2 comments:
Anonymous
said...
سلام .چطوری ؟ این متنی که نوشتی خدایاچی بگم ازدست این معلمها!!!!!!۱
البته الان داشتم فکر می کردم معلم ها تقصیر ندارند وقتی آموزش و پرورش موظف نمی کنه که حتما معلم دوره دیده این کلاس ها را پیش ببرد و وقتی مدیر مدرسه می رود سر کلاس یا معلم های دیگر نتیجه ای بهتر از این نمیتوان انتظار داشت
2 comments:
سلام .چطوری ؟
این متنی که نوشتی خدایاچی بگم ازدست این معلمها!!!!!!۱
البته الان داشتم فکر می کردم معلم ها تقصیر ندارند وقتی آموزش و پرورش موظف نمی کنه که حتما معلم دوره دیده این کلاس ها را پیش ببرد و وقتی مدیر مدرسه می رود سر کلاس یا معلم های دیگر نتیجه ای بهتر از این نمیتوان انتظار داشت
Post a Comment