ما اجازه نمی‌دهیم کیفیت فنا‌پذیری حیات بی‌معنا جلوه کند و روایت محصول این امتناع است. محصول پافشاری لجوجانه ما بر معنا بخشیدن به جهان و زندگی‌مان.
برگ

Tuesday, April 28, 2015

ارزیابی این کلاس

عسل: جالب بود و با سوالات بهتری آشنا شدم و چیزهای بیشتری یاد گرفتم.
کیمیا ۲ : خیلی کلاس پیچ وا پیچی داشتیم. خیلی گیج شدم ولی در کل دوستانم در این جلسه با سوال‌های پیچ وا پیچ متوجه اسم من شدند. (مهدیس)
نگار: یعنی خوب بود من خیلی چیزها فهمیدم.
کوثر: امروز مهمون خوبی داشتیم و خیلی نظرات خوبی داد.
پارمیدا: امروز بد نبود چون فهمیدم که اسم به اخلاق و حالت صورت در بچگی نیست و امروز من این را فهمیدم فقط اگر نظم در کلاس بود خیلی بهتر می‌شد.
بهار: خوب بود کاش بازی کنیم.
سروا: خوب بود ولی اگر یک داستان زیباتر بود بهتر بود.
پریسا: عالی بود کاش طولانی‌تر بود.
محدثه: به نظر من این جلسه از جلسه‌های دیگر بهتر بود و من راضی‌تر بودم.
عطیه: این جلسه عالی بود و داستان خوبی هم به نام اسم‌ها خواندیم که عالی بود. مرسی
آیلار: کلاس خوبی است چون در مورد چیزهای جالبی بحث کردیم.
ثنا: به نظر من هر جلسه که پیش می‌رویم، بیشتر به وکیل یا قاضی بودن نزدیک می‌شویم و محیط بیشتر به محیط دادگاه نزدیک می‌شود و این به نظر من بسیار عالی است و ما می‌توانیم به‌راحتی در آینده نظرمان را بیان کرده و بتوانیم مخالفت‌ها را درباره‌ی نظراتمان بپذیریم و یا آن نظر را تغییر داده و بهترش کنیم. عالی بود.
نیکو: من نصف جلسه را نبودم ولی در قسمت‌هایی که بودم کلاس را دوست داشتم بد نیست زنگ تفریح هم باشیم.
سوگند: خوب بود ولی باید بهتر و بی‌سروصداتر باشد.
رژینا: این جلسه خیلی خوب بود و خیلی پیچیده
کیمیا ۱: بهتر از همه روزها بود به این علت که کلاس بسیار هیجانی بود.
ملیکا: کلاس بسیار خوبی بود ولی به علت کمبود وقت همه نتوانستند صحبت کنند. 
نیکی: اصلا خوب نبود باید یک کم بازی باشه توش.
آتنا (مهمانِ ۹ ساله‌ی کلاس): نظر درباره‌ی این کلاس این است که دوستان من متوجه‌ی نظر من شدند من خیلی چیزها یاد گرفتم مخصوصا درباره‌ی اسم‌ها.

ارزیابی کلاس: بحث اسم خیلی دارد برایم جالب می‌شود. امروز هم سر کلاس حالم شبیه روز جمعه، کارگاه تربیت مربی  سطح ۲ ، بود که درباره‌ی اسم بحث کردیم. حال گیجی و منگی

۱۴

No comments: