ما اجازه نمی‌دهیم کیفیت فنا‌پذیری حیات بی‌معنا جلوه کند و روایت محصول این امتناع است. محصول پافشاری لجوجانه ما بر معنا بخشیدن به جهان و زندگی‌مان.
برگ

Sunday, April 19, 2015

ارزیابی این کلاس

نگار: خیلی خوب بود باید وقت بیشتری باشد.
پریسا: عالی بود چیز خوبی یاد گرفتیم. انشالله ادامه داشته باشد.
رژینا: این جلسه خیلی خوب بود اگر پیکسی بود خیلی عالی می‌شد.
کیمیا ۲: من خیلی کلاسم را دوست دارم به من آرامش می‌دهد.
... من کلاس را دوست دارم.
بهار: خوب بود.
عسل: خوب بود.
پارمیدا: امروز خیلی جلسه‌ی خوبی بود چون دیگر داستان نداشتیم و این که توانستیم بفهمیم حالت‌ها چگونه است.
کیمیا ۱: کلاس امروز بهتر از همه‌ی روزها بود کاشکی همیشه کلاس به این صورت باشد. 
کوثر: خیلی جمله‌های خوبی بود برای بحث.
سوگند: امیدوارم که بهتر شود و نظم را رعایت کنیم.
محدثه: عالی بود و من خیلی راضی هستم.
ملیکا: کلاس خیلی خوبی بود مخصوصا مورد امروز.
آیلار: کلاس واقعا خوبی است.
عطیه: این جلسه خیلی خیلی خوب‌تر از آن جلسه‌ی پیش بود.
نیکو: امروز جالب‌تر بود من دوست دارم به این‌ها ادامه بدهیم.
ثنا: احساس می‌کنم که این گونه بحث‌ها و رای‌ها بسیار مفید بوده و باعث افزایش اعتماد به نفس می‌شود امیدوارم که ادامه داشته باشد و هم زمانش (زمان کلاس) افزایش یابد و در آخر در سال بعد نیز ادامه یابد.
سروا: خوب بود فقط مثل همیشه سرعت کار کم بود.

ارزیابی خودم:  علاقه و پی‌گیری بچه‌ها به وجدم می‌آورد.

۱۳

No comments: