ما اجازه نمی‌دهیم کیفیت فنا‌پذیری حیات بی‌معنا جلوه کند و روایت محصول این امتناع است. محصول پافشاری لجوجانه ما بر معنا بخشیدن به جهان و زندگی‌مان.
برگ

Monday, February 02, 2015

ارزیابی دختران ۹ ساله، ۱۳ بهمن ۹۳ دوشنبه، جلسه‌ی اول

هلنا: امروز من خیلی بهم خوش گذشت ولی کمی هم بد گذشت به هیچ عنوان بازی مورد علاقه من را نکردید. نه تنها من بلکه همه.
ستایش: خیلی خیلی خوب داستان شنیدیم. اسم‌های خودمان را نوشتیم. من خیلی دوست داشتم اما بازی نکردیم. من این کار را دوست داشتم.
نیکا: این جلسه خیلی خوب نبود خیلی هم بد نبود.
سپیده: ما داستان گربه خواندیم و بازی مخالفی بازی کردیم.
زهرا: احساس خیلی خوبی داشتم و خیلی خوب بود و خیلی خوشحال بودم.
ربه‌کا: امروز این جلسه عالی بود.
آرتا: خیلی خوب بود. خانم [...] خیلی بد اخلاق بود. (آرتا اسم معلم دوشنبه‌ی پیش را اینجا نوشته بود.)
آیناز: من هیچ حسی ندارم.
ستایش ۲: از بسیار خوب، خوب بود، بدک نبود.
آتنا: من هیچ حسی نداشتم.
سونیا: امروز به‌ من خیلی خوش گذشت مخصوصن وقتی که داستان می‌خواندیم ولی بازی نکردیم. (سونیا یک قلب بزرگ هم برایم کشیده بود. )
درین: خیلی حوصله سر بر بود.

ارزیابی این کلاس.

۶

No comments: