ما اجازه نمی‌دهیم کیفیت فنا‌پذیری حیات بی‌معنا جلوه کند و روایت محصول این امتناع است. محصول پافشاری لجوجانه ما بر معنا بخشیدن به جهان و زندگی‌مان.
برگ

Wednesday, July 02, 2014

فراخوان گروه فبك پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی

گروه  فلسفه برای كودكان(فبك)  پژوهشگاه علوم انساني و مطالعات فرهنگي در راستای نشر صحيح و علمي برنامه «فلسفه برای كودكان» در ميان علاقمندان به اين برنامه، اولين سه‌‌شنبه هر ماه را به نشست‌های علمي و عملی در اين زمينه اختصاص داده است. تا كنون شش نشست از اين سلسله نشست‌های تخصصي با استقبال گرم مخاطبان اين حوزه برگزار شده است. با عنايت به رويكرد خردورزی مشاركتي و آشنايي هرچه بيشتر با مجموعه فعالان اين حوزه در سراسر كشور از تمامي استادها، فعالان و پژوهشگرانی كه درزمينه‌ی برنامه‌ی فلسفه برای كودكان صاحب ايده، تجارب عملی و دستاوردهای علمي پژوهشی نوين، نقاد و نوآورانه هستند دعوت می‌شود تا در صورت تمايل،  مشاركت خود را از طريق آدرس‌های زير اعلام کنند، تا پس از طرح و بررسي در شورای پژوهشی گروه، درباره‌ی زمان‌بندی و نحوه اجرای برنامه با شما تماس حاصل شود.  


برای كسب اطلاعات بيشتر می‌توانيد  با تلفن 88046891 الی 3 داخلي264 يا آدرس ايميل fabak_g@yahoo.com   و fabak_g@hotmail.com 
تماس حاصل فرماييد.



No comments: