ما اجازه نمی‌دهیم کیفیت فنا‌پذیری حیات بی‌معنا جلوه کند و روایت محصول این امتناع است. محصول پافشاری لجوجانه ما بر معنا بخشیدن به جهان و زندگی‌مان.
برگ

Sunday, August 10, 2014

امروز در اداره‌ای برای انجام کاری باید چهار پنج صفحه فرم پر می‌کردم. طبق عادت همیشگی‌ام درباره‌ی پرسش‌هایی که شامل حالم نمی‌شد یا پاسخی نداشت یک خط تیره‌ی طویل کشیدم که یعنی شامل حالم نمی‌شود. آقایی که فرم را تحویل گرفت روی همه‌ی خط‌ها را با غلط گیر سفید کرد و با لحن سرزنش‌آمیزی گفت می‌دانی معنی این ‌خط‌ها چیه؟ شگفت‌زده گفتم: نه! ‌
بعد به یکی از پرسش‌ها اشاره کرد نگاه کردم نوشته بود آیا سوابق قضایی دارید؟ من هم جلویش خط کشیده بودم. گفت این یعنی بله دارم ولی به شما مربوط نیست. داشتم شاخ درمی‌آوردم. من سال‌هاست  به همین شیوه فرم پر کرده‌ام. پرسیدم پس باید خالی بگذارم ؟ گفت نه باید شفاف بنویسی این مورد شامل حال من نمی‌شود.

کاش درباره‌ی سایر مسائل زندگی هم می‌توانستیم به جای سه نقطه و خط تیره خیلی شفاف بنویسیم اتفاقا همین مورد شامل حال من می‌شود! 
۱۳۹۳/۵/۱۹ یک شنبه

No comments: