ما اجازه نمی‌دهیم کیفیت فنا‌پذیری حیات بی‌معنا جلوه کند و روایت محصول این امتناع است. محصول پافشاری لجوجانه ما بر معنا بخشیدن به جهان و زندگی‌مان.
برگ

Monday, May 19, 2014

کارگاه فبک (تکمیلی) جلسه سوم

حلقه‌ی کندوکاو فلسفی، پژوهشگاه علوم انسانی،۱۳۹۳/۲/۲۹
حلقه‌ی کندوکاو فلسفی، پژوهشگاه علوم انسانی،۱۳۹۳/۲/۲۹
صبح با آقای ناجی کارگاه داشتیم با عنوان پرورش تفکر انتقادی در برنامه فبک، که درباره‌ي خوداصلاحی به  عنوان هدف فبک صحبت کردند و پیا‌مدهای این خوداصلاحی در زندگی فردی و اجتماعی. اگر فرصت کنم حتما درسگفتارهای این سه روز را خواهم گذاشت. اما کلاس بعدی با آقای کریمی بود که هجده نفر از دانش‌آموزان دبیرستان حلی منطقه چهارده را آورده بودند و با آنها یک حلقه‌ي کندوکاو تشکیل دادند. دهان من که از حیرت باز مانده بود و می‌خواهم بگویم تمام بحث‌های نظری که تا اینجا از سر گذراندم یک طرف این حلقه‌ی کندوکاو که از نزدیک دیدم یک طرف حالا دیگر دلم می‌خواهد مربی فبک شوم بی‌برو و برگرد. چقدر خوشحالم که لاک‌پشت‌وار اما در همین مسیر بودم و هستم. 

No comments: