ما اجازه نمی‌دهیم کیفیت فنا‌پذیری حیات بی‌معنا جلوه کند و روایت محصول این امتناع است. محصول پافشاری لجوجانه ما بر معنا بخشیدن به جهان و زندگی‌مان.
برگ

Tuesday, May 20, 2014

تا حالا فکر می‌کردم فردا اول خرداد است حالا که فهمیدم نیست به اندازه‌ی شخصیت اصلی دور دنیا در هشتاد روز ذوق زده شدم وقتی فهمیدم یک روز دیگر هم فرصت دارم. کلاس امروز عصر در برنامه‌ام نبود یک دفعه پیش آمد البته که به فلسفه‌ی اخلاق هم نیاز دارم و جزء برنامه‌هایم است اما تصور می‌‌کردم بعد از اتمام کارگاه‌های پژوهشگاه سه‌ چهار روزی می‌نشینم خانه تا ببینم الان دقیقا کجای کار امتحان‌های پیش‌رو هستم. البته از رفتن سر کلاس‌ فلسفه‌ی اخلاق پشیمان نیستم اما تاب این‌همه هیجان را ندارم، تاب این‌ همه معرفت تروتازه. برای امتحان‌هایم نیاز به آرامش و آرام بودن دارم. نیاز به تمرکز دارم. تمرکز همان چیزی است که هنوز دزست و درمون در زندگی‌ام تجربه‌اش نکرده‌ام.

No comments: