ما اجازه نمی‌دهیم کیفیت فنا‌پذیری حیات بی‌معنا جلوه کند و روایت محصول این امتناع است. محصول پافشاری لجوجانه ما بر معنا بخشیدن به جهان و زندگی‌مان.
برگ

Monday, May 26, 2014

پیلاتس برای مامان‌های خسته

پیلاتس، نه تنها ورزش سلامتی است که ورزش خستگی در کردن است. مدتی است به این فکر می‌کنم مامان‌ها خسته‌ترین موجودات عالم هستند که به همان اندازه هم بی‌شکایت روزگار سپری می‌کنند. شاید پیلاتس بهترین ورزشی است که با آن می‌توان آرام‌آرام خستگی‌های زندگی زناشویی، خستگی مسولیت‌های مادر بودن و همسر بودن و خستگی کارهای خسته کننده‌ی خانه و شغل پر زحمت خانه‌داری را از تن این موجودات نازنین به در برد. خستگی یک مامان، تنها خستگی جسمی نیست خستگی فکری و روحی و دغدغه‌ی چه می‌شود‌های بسیار است و پیلاتس این ویژگی را دارد که جسم و روح‌ات را با هم از خواب  بیدار می‌کند و رفته‌رفته رخوت را از تن‌ات بیرون می‌برد و سر حال‌ات می‌کند. اگر برنامه‌ی زندگیم را به گونه‌ای دیگر نوشته بودم به سمتی می‌رفتم که مربی پیلاتس شوم و باشگاهی راه بیندازم که تنها و تنها از زنان خانه‌دار و زنان افسرده و زنان خسته ثبت‌نام کند چون برای دختران قرتی باشگاه فراوان است. مامان‌های خسته‌تان را با پیلاتس دریابید. 

2 comments:

سوده said...

منم میخوام ولی دوره یه کم همت نمیکنم

Faezeh Roodi said...

سوده جونم فکر کنم راه دانشگاه و محل کارت خیلی دورتر از این بود ولی تو همتت بیشتر از این راه‌ها بود. اول سلامتی! البته بگم منم بعضی روزها با بی حوصلگی تمام می روم ولی وقتی دارم برمی گردم می‌گم خوب شد رفتم.