ما اجازه نمی‌دهیم کیفیت فنا‌پذیری حیات بی‌معنا جلوه کند و روایت محصول این امتناع است. محصول پافشاری لجوجانه ما بر معنا بخشیدن به جهان و زندگی‌مان.
برگ

Saturday, December 14, 2013

کالیبره کردن روح

اوایل مرداد ماه امسال در تجربه ای شهودی حس کردم نیاز به از نو شروع کردن دارم نیاز دارم خیلی از کارهای ناتمام را تمام کنم و خیلی از فیلم های ایستاده زندگیم را با فشار دکمه ای به حرکت درآورم و ادامه دهم ماه رمضان هم بود تمام شب ها را تا سحر و دو ساعتی بعد از آن را بیدار ماندم اول از عکس ها و آلبوم هایم شروع کردم از بچگی عاشق عکس بودم و هنوز هم اما مدت ها بود عکس هایی را که انداخته بودم با همان پاکتش انداخته بودم داخل کمد و در آلبوم نگذاشته بودم این مرتب کردن عکس ها باعث شد عکس های بعضی از افراد فامیل را هم به آنها بدهم و هیجان زده شان کنم بی درنگ می گفتند وای این برای کی بوده؟ بعد شمردم  که چند آلبوم دیگر باید بخرم و خریدم که هیچ عکسی آواره و بی خانمان نباشد. بعضی از عکس های کودکیم را به عناوین مختلف ناقص کرده بودم مثلا برای اینکه در کیف پول جا بگیرد یا بخشیده بودم یا عکسی که در کیف پولم بود و کیفم را زده بودند و من غصه عکس را خورده بودم وقتی بابا دید این همه و هر شب سرگرم عکس ها هستم و هر صبح سورپرایزی دارم گفت نگاتیوهای دوره کودکی ما را دارد و من کلی ذوق کردم و عکس های ناقص شده و گم شده و دوست داشتنی را دوباره چاپ کردم به همین ترتیب کلاس هایی را که نیمه رها کرده بودم آغاز کردم و ادامه دادم دیدن بعضی از دوستانم رفتم برای بعضی هایی که حس می کردم به گردنم حق دارند کادو خریدم لباس هایی را که نیاز نداشتم بخشیدم و خیلی کارهای دیگر...پنج ماه گذشته است و من حس خیلی خوبی دارم حالا دیگر حس می کنم همه ما نیاز داریم هر چند وقت یک بار روحمان را کالیبره کنیم تا قوی تر از پیش زندگی کند نیاز داریم هر چند وقت یک بار روحمان را از انرژی های منفی احساسات اشتباهی یا ناقص از کارهای نیمه تمام از تصمیم های غلط از فیلم های ایستاده زندگی مان تخیله کنیم تا برسد به صفر به هیچ و بعد شارژاش کنیم تا صددرصد اینجوری عمر سرزندگی روح و روانمان بیشتر می شود همه اینها را می گویم کالیبره کردن روح

No comments: