ما اجازه نمی‌دهیم کیفیت فنا‌پذیری حیات بی‌معنا جلوه کند و روایت محصول این امتناع است. محصول پافشاری لجوجانه ما بر معنا بخشیدن به جهان و زندگی‌مان.
برگ

Tuesday, November 19, 2013

بیست و هشتم آبان ماه هزارو سیصدونودودو

بعضی اشتباهات اونقدر مضحک و احمقانه است یا بعضی اوقات ممکنه چیز خاصی نباشه اما تو یه موقعیت خاص آزار دهنده بشه که هیچ کاری هم نشه کرد چند وقت پیش استاد زبانم گفت درباره این اشتباهات صحبت کنیم خودش گفت یه میل برای شوهرش نوشته تو ایمیل از کسی کلی بدگویی کرده بعد به جای اینکه ایمیل رو برای شوهرش بفرسته برای همون شخص فرستاده.  خود من دو تا دوست الهام دارم الهام یک زنگ زد کلی حرف زدیم تو حرفاش گفت دومین بچه اش هم تو راهه منم تا گوشی و قطع کردم به الهام شماره دو پیامک زدم یه خبر داغ الهام بازهم داره بچه دار می شه اما فرستادم برای خود الهام شماره یک که برام زد من الهامم مردم از خجالت و خاله زنک بازی بی جایم وقتی ایمیل و پیامک اشتباه بفرستی فقط بعدش می تونی یه کم خود زنی کنی و خودت و سرزنش کنی همین یا دعای مستجاب نشده کاش نرسیده باشه حالا اگه طرف هم اونقدر دور ایستاده باشه هم شناخت درست و حسابی ازت نداشته باشه هم ازش رودربایستی داشته باشی علاوه بر خود زنی باید سکوت کنی و همه چیز رو بسپاری به دست تقدیر بهتره که حتی عذر خواهی هم نکنی حس می کنم بدتر هم می شه امروز یه همچین بلای آسمانی اومد سرم 

No comments: