ما اجازه نمی‌دهیم کیفیت فنا‌پذیری حیات بی‌معنا جلوه کند و روایت محصول این امتناع است. محصول پافشاری لجوجانه ما بر معنا بخشیدن به جهان و زندگی‌مان.
برگ

Friday, November 29, 2013

با فیوز عقل از سرمن هم پریده

دو تا پنج شنبه اس که برق خونمون قطع می شه یعنی برق واحد ما هفته ی گذشته از 6 غروب و این هفته سر ساعت یازده نه یه دقیقه کم نه یه دقیقه زیاد چند بار فیوز رو زدیم عین هر چند بار پرید هفته پیش برقکار آوردیم ساعت هشت و نیم همه جا روشن شد اما یک ساعت بعد از رفتن برقکار دوباره تاریک شد البته برقکار هم با کلی حیرانی نمی تونست تشخیص بده ایراد کار از کجاست به نظر من همون چند تا کار کوچیکی هم که کرد محض این بود که پس من اینجا چی کارم؟  نه و نیم که قطع شد کار به کارش نداشتیم ساعت یازده از مامان خواهش کردم یه بار دیگه فیوز رو زدیم چنان جرقه ای زد که مثل بچه ای که بهش تشر بزنن لب جمع کردم و او مدم تو اتاقم اما از صبح جمعه تا همین دیشب (یعنی پنج شنبه این هفته )دیگه فیوز نپرید . دیشب یکربع به یازده شب از بیرون رسیدیم با همون لباس های مهمانی داشتیم دور هم حرف می زدیم تلویزیون هم روشن بود همین که صدا از تلویزیون بلند شد که ای خد.......فیوز پرید شوکه شده بودم و توی یه حیرت فلسفی-عاطفی پناه بردم به کتاب خوندن در این بین چند بار هم سعی کردیم فیوز و بزنیم و هر بار چند دقیقه صدای ترانه ای پخش می شد و می پرید
حالا امروز از صبح فیوز نپریده اما یه برقکار دیگه آوردیم می گه یه برگه یادداشت بگذارید کنار فیوز هر بار می پره بنویسید کدوم یک از اینها می پره اول داخل می پره بعد بیرون یا برعکس بنویسید وقتی می پره کدوم یک از اینها می یاد پایین بنویسید که چند ساعت یک بار می پره
همراه با فیوز عقل از سر من هم پریده می خوام توی اون برگه یادداشت بنویسم یه دستی از غیب دوست داره فیوز و بپرونه حالا برای چی فقط من می دونم خود اونی که دستش از غیب فیوز و می پرونه

No comments: