ما اجازه نمی‌دهیم کیفیت فنا‌پذیری حیات بی‌معنا جلوه کند و روایت محصول این امتناع است. محصول پافشاری لجوجانه ما بر معنا بخشیدن به جهان و زندگی‌مان.
برگ

Sunday, December 05, 2010

از سورپریز کردن آدم هایی که دوستشان دارم خیلی لذت می برم و خیلی هم در این زمینه فسفر می سوزانم تا کاری که انجام می دهم آخرین حدش باشد و برق چشمان طرف مقابل را ببینم خیلی ها را سورپریز کرده ام به همان اندازه هم دوست دارم سورپریز شوم اما امشب هر چه فکر کردم تا اینجایی که از خدا عمر گرفته ام به زور اگر بخواهم با ارفاق بشمارم به سختی یکی دوبار بیشتر برایم اتفاق نیفتاده است که به معنای دقیق کلمه سورپریز شده باشم دلم برای خودم سوخت اما این نتیجه و این حس دلسوزی هیچ تاثیری در این ندارد که دوست دارم دیگران را سورپریز کنم

3 comments:

soodeh said...

shayad kheyli ha khastan to ro surprise konan,vali to nashodi!!!!!!!!!!!

Faezeh Roodi said...

سوده جونم تو که دیگه منو خوب می شناسی تو دیگه چرا عزیزم!!!!!!!!!!!!!!!!!این جوری هام نیست

soodeh said...

asabani nasho baba!bebakhshid!!!!!!!!!