ما اجازه نمی‌دهیم کیفیت فنا‌پذیری حیات بی‌معنا جلوه کند و روایت محصول این امتناع است. محصول پافشاری لجوجانه ما بر معنا بخشیدن به جهان و زندگی‌مان.
برگ

Sunday, December 05, 2010

دیشب به مامان گفتم اینقدر دوست دارم برنده بشم گفت چی گفتم هر چی اما برنده بشم الان حس برنده شدن دارم مامان گفت وا! امروز صبح که از خواب بیدار شدم قبل از دم کشیدنم(چون زمانی که بیدار می شوم یکساعتی طول می کشد که دم بکشم) تلفن زنگ زد گفتم بفرمایید خانمی که سعی می کرد خیلی مودب و متشخص و محترمانه صحبت کند گفت به شما تبریک می گویم پیش شماره ی شما سی هزارتومان کارت اینترنت در مخابرات برنده شده است آدرستان را بدهید تا قبل از دو برایتان بفرستیم پول پیک هم با خودتان است و باز هم تبریک گفت و گفت اگر بعد از این هم از این شرکت خرید کنم هفتاد درصد تخفیف دارد و بعد بازهم برای برنده شدنم تبریک گفت اگر می دانستم مرغ آمین در دامنم نشسته است یا اینقدر مستجاب الدعوه هستم حتما چیز دیگری از خدا می خواستم الان هم با جایزه ام به وبلاگم سر زده ام چون فکر می کردم کلاهبرداری است اما نبود بهم مزه داد خب برای شروع بد نبود

پی نوشت: امروز سارا دوست دوست داشتنی ام بهم گفت تنها ایراد وبلاگت اینه که علامت ها را نمی گذاری خواندنش مشکل می شود گفت از بس وبلاگت را خوانده ام الان دیگر مشکلی ندارم اما برای کسی که برای اولین بار بخواهد بخواند مشکل است گفتم راست می گویی هیچ وقت نتوانستم از علائم استفاده کنم نمی دانم چرا اما به سارا نگفتم علامت ها و نشانه هارا دوست ندارم به خصوص نقطه را که علامت پایان است

2 comments:

Unknown said...

Salam.Emruz man ham vaghti khastam English search konam bedune inke havasam bashe Farsi search kardam; fekr nemikardam ke az webloge ye daneshjuye Philosophy sar dar biaram. man adabiate English mikhunam; khoshhal misham betunam az matalebi ke rabe Philosophy midunid estefade konam, chun reshteie ke man dar hale khondanesh hastam va behesh alaghe darem, ertebate nazdiki ba seire tafakkor az ghabl az Plato ta dorane moaser dare. movafagh bashid dar tamame marahele zendegi.
dar panahe khoda

Faezeh Roodi said...

سلام
البته فلسفه ی خون این وبلاگ خیلی آمده پایین باید قبل از اینکه به کل بیهوش شود و از حال رود کاری برایش بکنم
موفق باشید