ما اجازه نمی‌دهیم کیفیت فنا‌پذیری حیات بی‌معنا جلوه کند و روایت محصول این امتناع است. محصول پافشاری لجوجانه ما بر معنا بخشیدن به جهان و زندگی‌مان.
برگ

Wednesday, December 29, 2010

خبری که هم اکنون به دستم رسید

الان که می نویسم کتابخانه هستم امروز از صبح یه جورایی خیلی بی حال بودم و دلیلش را نمی فهمیدم با اینکه کلی کارهای انرژی زا انجام دادم و کلی فکرای عالی به روح و روانم تزریق کردم هیچ کدام اثر خبری که چند لحظه ی پیش به دستم رسید را نداشت
کتابم چاپ شد
اولین های هر اتفاق و حادثه ای ذوق کودکانه ای را درما به وجود می آورند که هرچه بزرگتر می شویم دوست داریم پنهانش کنیم گاهی حتی احساس شرمندگی می کنیم که بگوییم ذوق زده ام این ذوق ها زیر بسیاری از عناوین و نحوه ی بودنمان گم می شوند من اما دوست دارم این ذوق کودکانه زیر پوستم برود و چهره ام راگلگون کند چون می دانم بار اول چیز دیگری است که هیچ وقت تکرار نمی شود. از استاد خوبم دکتر فرزان سجودی هم بی اندازه سپاسگزارم

3 comments:

سوده said...

تبریکککککککککککککککککککککککک
چه کتابی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Anonymous said...

سلام همکلاسی قدیم
این موفقیت رو صمیمانه بهت تبریک میگم. به امید موفقیتها و خوشحالیهای بعدی.اسم کتاب رو لطفا بنویس.حتما خواندنیست.

Faezeh Roodi said...

سوده جونم می خواستم از طریق خبر نامه خوشحالتون کنم ولی خبرنامه آخر دی ماه چاپ می شه البته خبر را برای علیرضا فرستادم مشخصاتش رو در یک پست جداگانه می دهم