ما اجازه نمی‌دهیم کیفیت فنا‌پذیری حیات بی‌معنا جلوه کند و روایت محصول این امتناع است. محصول پافشاری لجوجانه ما بر معنا بخشیدن به جهان و زندگی‌مان.
برگ

Saturday, June 13, 2015

استفاده از توپ در تمرین‌های ورزشی بسیار مهم  است، چرا که باعث افزایش مهارت ورزشکار می‌شود. در مراکز مختلف به‌خصوص در مرکز آموزش ورزش پیلاتس جهان در آمریکا، نیز بررسی‌های زیادی بر روی روش‌های استفاده از توپ صورت گرفته است. پس از بررسی‌های علمی درباره‌ی پارامترهایی مانند شکل، وزن، ویژگی‌های سطح توپ، استاندارهای خاصی برای تولید توپ در ورزش پیلاتس مد نظر قرار گرفته است. موسسه پیلاتس ایرانیان با رعایت این اصول، برای سفارشِ  ساخت توپ ویژه‌ی تمرین‌های پیلاتس اقدام کرده است تا از این ابزار آموزشی برای رشد و ارتقا سطح مهارت مربیان و ورزشکاران پیلاتس بهره بگیرد و روش‌های نوین را در اختیار علاقه‌مندان قرار بدهد.
این توپ ساخته شده  از مواد پی وی سی و ضد ترکیدن است که به سفارش موسسه پیلاتس ایرانیان در کشور تایوان مطابق با استانداردهای روز کشور آمریکا به قطر ۱۹ سانتی متر و وزن تقریبی ۱۰۰ گرم تولید شده است.
استفاده از توپ کوچک پیلاتس، ضمن حمایت کمر در اجرای تمرین‌ها، دامنه حرکتی را افزایش می‌دهد، برای مثال مقایسه اجرای تمرین عضلات شکم در دو حالت دیگر یعنی بدون استفاده از توپ یا اجرای حرکت به کمک توپ بزرگ، نشان داده شده است که اجرای تمرین‌های شکم، زمانی که بخش پایین کمر روی توپ کوچک پیلاتس قرار می‌گیرد دامنه حرکتی افزایش می‌یابد و به‌این‌ترتیب عضلات، بیشتر درگیر می‌شوند. توپ کوچک پیلاتس باعث می‌شود تا عضلات شکم، بدون اعمال فشار یا آسیب به کمر، درگیر اجرای حرکت شوند.


پ.ن: توضیحات از موسسه پیلاتس ایرانیان است و درون بسته‌بندی توپی بود که امروز تحویل گرفتیم. 

No comments: