ما اجازه نمی‌دهیم کیفیت فنا‌پذیری حیات بی‌معنا جلوه کند و روایت محصول این امتناع است. محصول پافشاری لجوجانه ما بر معنا بخشیدن به جهان و زندگی‌مان.
برگ

Sunday, October 04, 2015

شنیده بودم هر مادر و پدری  که پسری  بزرگ می‌کنند زحمت‌اش معادل سه تا دختر است. یعنی اگر کسی دو تا پسر بزرگ کند، انگار شش تا دختر بزرگ کرده است. امروز با همه‌ی وجود درک‌اش کردم. برای نخستین بار با ۲۴ تا پسر بچه‌ی یازده ساله  کلاس فلسفه برای کودکان دارم. از کلاس که بیرون آمدم تمام تلاش خودم را کردم  که ببینم چه حسی دارم یاد همان شنیده‌ام افتادم. حس‌ام این بود که با ۷۲ تا دختر جیغ جیغو کلاس فلسفه برای کودکان داشته‌ام. اگر بعد از ده پانزده جلسه نتوانم آنچه را مدعی‌اش هستم در این کلاس‌ها پیاده کنم باید پس از عوض کردم اسمم دونه دونه موهایم را هم بکنم...

پ.ن: طلب صبر
پ.ن ۲: حتما شرح کلاس‌ها را به روش همیشگی‌ام خواهم گذاشت. 

No comments: