ما اجازه نمی‌دهیم کیفیت فنا‌پذیری حیات بی‌معنا جلوه کند و روایت محصول این امتناع است. محصول پافشاری لجوجانه ما بر معنا بخشیدن به جهان و زندگی‌مان.
برگ

Thursday, August 26, 2010

سندباد نجفی

سنباد را هيچ وقت نديدم حتي از دور اما كتابش برايم هميشه يادآور روزهايي است كه پرتاب شدم به عالم فلسفه ترم يك فلسفه بودم همه چيز برايم عجيب و غريب بود و فضاي جديد را دوست داشتم استاد مسگر زاده كتاب سنباد را سر كلاس معرفي كردند فكر مي كنم زمان فارغ التحصيلي اش بود تقريبا خيلي از بچه هاي كلاس خريدند وقتي مي خواندم احساس مي كردم احتمالا عاقبت با فلسفه خواندن عاقبت به خير مي شوم اما پس از ده سال فلسفه خواندن فهميدم
باده نی در هر سری شر می کند
آن چنان را آن چنان تر می کند

2 comments:

سوفیا said...

میشه یکم توضیح بدی این چه کتابیه.برای من که هم درد توام جالبه بدونم قرار بوده چه جوری گول بخوریم....
البته من هنوزم فکر می کنم فلسفه برکتهای زیادی برام داشته

Faezeh Roodi said...

سلام کتاب شعری با عنوانِ ملودی منهدم
من در این پست هیچ حرفی درباره ی گول خوردن و برکت نداشتم بحثم چیز دیگری بود که شاید اگر حوصله کنم در پستی جداگانه بیشتر توضیح دهم وگرنه تو خود بخوان از این مجمل حدیث مفصل