ما اجازه نمی‌دهیم کیفیت فنا‌پذیری حیات بی‌معنا جلوه کند و روایت محصول این امتناع است. محصول پافشاری لجوجانه ما بر معنا بخشیدن به جهان و زندگی‌مان.
برگ

Saturday, April 26, 2014

یازدهم اردیبهشت ۹۳ پنج‌شنبه نمایشگاه کتاب

پنج‌شنبه رونمایی کتاب‌های استاد رضا داوری اردکانی است، نمی‌خواهم درباره‌ی جزئیاتش چیزی بنویسم  همه چیزش در اینترنت هست، امروز اما آخر کلاس از استاد درباره‌ی کتاب‌هایی پرسیدم که قرار است رونمایی شوند، در پاسخ از اینجا شروع کردند که من سال‌ها پیش ورزش می‌کردم  ورزش دو، در دو استقامت باید مسافت و توانایی‌ات را تنظیم کنی با چه سرعتی شروع کنی با چه سرعتی ادامه بدهی و پانصد متر پایان را باید با هر آنچه در توان داری بدوی و ادامه دادند من الان در پانصد متر آخر هستم برای همین در این پنج سال با سرعت بیشتر می‌نویسم و می‌نویسم اما امسال شبیه سال گذشته نیستم سال گذشته شبیه سه سال پیش نبودم. 
در کلاس‌هایم درس‌هایم را یاد می‌گیرم و گاه یک چیزهایی بیشتر، آن یک چیزهایی بیشتر که ماندنی می‌شوند درس نیستند اما مهم‌تر از درس‌اند. تمام امروز فکر می‌کردم نکند به خیال خام خودم  سرعت و مسافت را درست تخمین زده‌ام اما در پانصد متر آخر بفهمم حتی اگر همه‌ی توانم را هم به کار ببرم بی‌فایده است...

No comments: