ما اجازه نمی‌دهیم کیفیت فنا‌پذیری حیات بی‌معنا جلوه کند و روایت محصول این امتناع است. محصول پافشاری لجوجانه ما بر معنا بخشیدن به جهان و زندگی‌مان.
برگ

Thursday, April 03, 2014

«با شروع تمرین‌های ورزشی پیلاتس پس از ده روز متوجه تغییراتی در بدن خود می‌شوید بعد از بیست روز دیگران متوجه این تغییرات می‌شوند و پس از سی روز با بدنی کاملا متفاوت روبه‌رو می‌شوید.»

در تبلیغات ورزش پیلاتس تعریف بالا را هم از این ورزش زیاد می‌بینید اما رسیدن به چنین مرحله‌ای مقاومت و مداومت می‌خواهد ورزش پیلاتس در عین اینکه ورزش بسیار آرامی است قدرتی هم هست و اگر کسی پیش از شروع این ورزش سابقه‌ای در ورزش‌های دیگر نداشته باشد ممکن است جا بزند. خانمی در باشگاه ما در همان جلسه اول بساطش را جمع کرد و شاکی سالن را ترک کرد. این ورزش با همه‌ی آرامشی که دارد نیاز به صبوری و مقاومت و مداومت هم دارد. ویژگی پیلاتس این است که شما هیچ وقت به حرکات عادت نمی‌کنید و قرار نیست بعد از یک مدت انجام حرکات برای شما آسان شود.  اگرچه همه‌ی ورزش‌ها مفید هستند و برای سلامتی عالی‌اند اما به نظرم ورزش پیلاتس چون
 سن و سال نمی‌شناسد و در هر سنی و با هر درد و مرضی می‌توان آغازش کرد یک سروگردن از ورزش‌های دیگر بالاتر ایستاده است. 
امیدوارم با اتمام تعطیلات برای سلامتی جسمی و روحی خود در سال جدید برنامه داشته باشید من هم به شما توصیه می‌کنم اگر تصمیم دارید باشگاه ثبت‌نام کنید از پیلاتس شروع کنید پشیمان نمی‌شوید.

No comments: