ما اجازه نمی‌دهیم کیفیت فنا‌پذیری حیات بی‌معنا جلوه کند و روایت محصول این امتناع است. محصول پافشاری لجوجانه ما بر معنا بخشیدن به جهان و زندگی‌مان.
برگ

Sunday, May 10, 2015

ارزیابی این کلاس 

پریسا: خیلی خیلی عالی بود. کاشکی ادامه داشته باشد و زمانش هم بیشتر شود و سال آینده نیز با شما فلسفه داشته باشیم. با تشکر از زحمات همیشگی شما.
ملیکا: ای کاش فقط داستان نمی‌خواندیم و یک چیز تفریحی که در طول این مدت وقتی بچه‌ها حواسشان نبود می‌گفتند اجرا شود.
محدثه: عالی بود خیلی.
عسل: کلاس عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی چون من برنده شدم یاه یاه یاه
کوثر: پیکسی خیلی جالب بود با اینکه فکر می‌کردم بد است.
نیکو: این قسمت از پیکسی خیلی خوب بود.
نیکی: باید بازی کنیم.
پارمیدا: امروز خیلی خوب بود و من فهمیدم که قدرت چیست و این که چطور باید از آن استفاده کرد و داستان پیکسی خیلی خوب بود.
نگار: جلسه‌ی خوبی بود چون درباره‌ی پیکسی صحبت کردیم، خیلی خوب بود درباره‌ی خواهر پیکسی هم صحبت کردیم.
کیمیا ۱: امروز بهتر از همه‌ی روزها بود چون من بسیار زیاد در کلاس حرف زدم.
بهار: خوب و گوگولی بود.
عطیه: این جلسه خوب بود فقط وقت کمی داشتیم.
سوگند: خوب بود من از پیکسی خیلی خوشم آمد 
رژینا: خیلی خیلی خوب بود.

ارزیابی خودم: از بحث بچه‌ها درباره‌ی قدرت و تعریف‌هایشان خیلی لذت بردم. احساس قدرت فلسفی کردم!
۱۶

No comments: