ما اجازه نمی‌دهیم کیفیت فنا‌پذیری حیات بی‌معنا جلوه کند و روایت محصول این امتناع است. محصول پافشاری لجوجانه ما بر معنا بخشیدن به جهان و زندگی‌مان.
برگ

Saturday, May 30, 2015

رامسر، سال ۱۳۷۴
اثر بنفشه
این کاریکاتور دقیقا برای بیست سال پیش است، سال ۱۳۷۴ و اردوی رامسر. یکی از روزها من تدارکات بودم و باید می‌رفتم غذای همه‌ی چادر را تحویل می‌گرفتم. غذا قیمه بود، برنج را گرفتم، آوردم دم چادر تحویل دادم وقتی رفتم قیمه را بگیرم با خودم گفتم یک دفعه آبجوش را هم ببرم که دوباره برنگردم. قابلمه‌ی قیمه و آبجوش را آوردم ولی نرسیده به چادر به دلیل داغی بیش از اندازه هر دو از دستم رها شد و  مقادیری از آبجوش، دختری را حسابی سوزاند و چزاند. 

وقتی قرار شد، اسم‌هایمان را بالای تختمان بزنیم بنفشه، کاریکاتور هر کس را کشید و زدیم بالای تختمان. نمی‌دانم چرا از آن جمع و با وجود بی‌خبری از بقیه، یقین دارم که فقط من عکسم را صحیح و سالم نگه داشته‌ام، باشد که یقینم توهم باشد. 


No comments: