ما اجازه نمی‌دهیم کیفیت فنا‌پذیری حیات بی‌معنا جلوه کند و روایت محصول این امتناع است. محصول پافشاری لجوجانه ما بر معنا بخشیدن به جهان و زندگی‌مان.
برگ

Sunday, March 15, 2015


ارزیابی این کلاس

عطیه: آدم نباید زیاد خودپسند باشد، خیلی خوب بود.
کیمیا ۲: خیلی خیلی داستان از خود راضی بود من پیرزنی که طمع‌کار باشد را دوست ندارم. 
کوثر: بسیار خوب بود چون داستان جدیدی بود و خیلی جالب بود good 
پریسا: لطفا باور کنید: بسیار عالی بود و موردی نداشت فقط باید تایم کلاس را بیشتر کنید.
پارمیدا: از جلسه‌ی قبل خیلی بهتر بود چون توانستیم با هم بحث کنیم و سوالی در ذهنمان پیش بیاید.
نگار: خیلی خوب بود و من فهمیدم طمع‌کار چیست. خیلی به من خوش گذشت.
ملیکا: ببخشید ولی بعضی اوقات خیلی مسخره می‌شود.
روژینا: داستان جالبی نبود، داستان فلسفی پیکسی بهتر بود.
نیکو: از این داستان خوشم آمد اما خیلی پیچیده بود.
کیمیا ۱: خوب بود چون نظر بچه‌ها را گفتیم.
بهار: ای کاش بازی هم بود.
سروا: عالی بود ولی از این به بعد بهتر است که جمله‌هایی بگوییم که ساده‌تر باشد.
نیکی: همیشه از این نوع کتاب‌ها بخوانیم نه پیکسی، خیلی خوب بود.
ثنا: به نظر من امروز کلاس خوبی بود و این که مدام به حرف یکدیگر رای می‌دادیم و از مخالفان پرسش می‌کردیم و نظری را نگه داشته یا رد می‌کردیم خوب بود. داستان امروز نیز بسیار زیبا بود.
عسل: امروز بسیار خنده دار بود خیلی قشنگ
محدثه: من از نظر بچه‌ها راضی هستم.
سوگند: خیلی خوب بود. 
۱۰

No comments: