ما اجازه نمی‌دهیم کیفیت فنا‌پذیری حیات بی‌معنا جلوه کند و روایت محصول این امتناع است. محصول پافشاری لجوجانه ما بر معنا بخشیدن به جهان و زندگی‌مان.
برگ

Wednesday, December 17, 2014

دوشنبه (۲۴ آذر) که رفتم دیدن آقای سید عرب، گفتند که چهارشنبه (۲۶ آذر) ساعت سه تا پنج، یک جلسه‌ی نقد دارند که از آقای پناهنده دعوت کرده‌اند. امروز رفتم اما زود رسیدم، رفتم دفتر آقای سید عرب، آقای پناهنده هم آنجا بودند در همان فرصت اندک، تا پیش از شروع جلسه، درباره‌ی فلسفه برای کودکان هم صحبت کردیم. البته من پیش از این هم کلاس‌های ایشان را در موسسه صراط رفته بودم، اما آن روزها حال‌و‌هوای فلسفی‌‌ام، کنکوری بود و این همه در آشکار کردن آن چیزهایی که دوست دارم و به دنبالشان هستم، رها نبودم. جلسه‌ی نقد خیلی خوب بود اما من چون ساعت پنج و سی دقیقه باید شهرک غرب می‌بودم، نیم ساعت زودتر مجبور شدم جلسه را ترک کنم. درباره‌‌‌ی کتاب و نقد آن در پستی جداگانه، زمانی که عکس‌های جلسه هم به دستم رسید، خواهم نوشت. 

No comments: