ما اجازه نمی‌دهیم کیفیت فنا‌پذیری حیات بی‌معنا جلوه کند و روایت محصول این امتناع است. محصول پافشاری لجوجانه ما بر معنا بخشیدن به جهان و زندگی‌مان.
برگ

Saturday, November 15, 2014

۱۵ نوامبر ۲۰۰۵ به دنیا آمد. 
سوفیای من امروز وارد ده سالگی‌اش شد. ۹
سال پیش با اینیادداشت آزمایشی شروع شد، حالا سوفیای من کودکی خود را پشت سر گذاشته است و دارد نوجوان می‌شود، نوجوانی سن حساسی است،باید به سلامت از نوجوانی‌اش بگذرانم‌اش تا جوانی و سالخوردگی‌ پر از خاطره‌ای داشته باشد. سوفیای من جوان که شود من سالخورده‌ام و شاید هم نباشم، اما سوفیا باید باشد چه اینجا چه هر کجای دیگر چرا که اگر باید فیلسوفی کرد، باید فیلسوفی کرد و اگر نباید فیلسوفی کرد، باید فیلسوفی کرد....


پ.ن: به‌راحتی آب خوردن می‌توانم فیس‌بوک را ترک کنم و به چشم برهم زدنی غیر فعالش کنم، طوری که انگار نبوده است، با وبلاگم اما یکی شده‌ام و به این سادگی‌ها نمی‌توانم رهایش کنم. 

2 comments:

Anonymous said...

سالگردنولدوبلاگت مبارک.غزال

Faezeh Roodi said...

ممنون عزیزم