ما اجازه نمی‌دهیم کیفیت فنا‌پذیری حیات بی‌معنا جلوه کند و روایت محصول این امتناع است. محصول پافشاری لجوجانه ما بر معنا بخشیدن به جهان و زندگی‌مان.
برگ

Monday, February 28, 2011

 این روزها آنقدر اوضاع قمر در عقرب است که حس کردم نیاز دارم کسی بیاید و بگوید عزیزم تو قوی تر از این حرفها هستی اما کسی نیامد و نگفت  ناخودآگاه روی فایل ویژگی های متولد فروردین کلیک کردم اندکی حسم بهتر شد 
 به ویژه جایی که نوشته بود

-->در عمل تقريبا كاري وجود ندارد كه زن متولد فروررين ازعهده اش برنياید.اگر از او چيزي را بخواهند و يا احساس كند كه داشتنش براي او ضروري است ، مصممانه قدم پيش مي گذارد اعم از اين كه آن كار انجام شدني باشد يا نباشد و به همين ترتيب در مقابل مشكلات چنان پايداري از خود نشان مي دهد و چنان خود را با محيط تطبيق مي دهد كه باورش به راستي مشكل است.زني را مي شناختم كه به علت خراب شدن وضع مالي شوهرش مجبور بود با سه بچه خود در يك آپارتمان دو اتاقه زندگي كند . او روزي در خانه با خانمي كه فال قهوه مي گرفت و اصلا با يكديگر آشنايي نداشتند ، بر خورد كرد و اين خانم پس از نگاه كردن به فنجان قهوه كه از آن نوشيده بود ، با ناراحتي گفت كه زندگي سختي در انتظارش مي باشد و اين زن صادقانه پرسيد : مي توانيد بگوئيد كه اين زندگي تلخ از كي شروع مي شود؟ همين خانم يك روز به سرش زد كه يك سگ هم بياورد و نگاه دارد و چون صاحب خانه گفت كه « خانم : شما خودتان هم براي دو اتاق زيادي هستيد تا چه رسد به اينكه سگ هم بياوريد » براي جامه عمل پوشاندن به خواسته اش ناگهان به فعاليت افتاد و به اين در و آن در زد و يك دوره كلاس كار با كامپيوتر را ديد و خلاصه در كمتر از يك سال وضع زندگي خود را از اين رو به آن رو كرد. با در آ مد خوبي كه نصيبش شده بود ، آپارتمان بزرگتري گرفت و سگ مورد دلخواهش را به خانه آورد . او تمام اين و تلاش را فقط براي آوردن يك سگ به خانه و باز كردن جا براي آن سگ تحمل كرد . زن متولد برج قوچ به علت خوش بيني زياد ، هميشه معتقد است كه تيره روزي و ناكامي سرانجام روزي بر طرف مي شود و آفتاب هميشه زير ابر نمي ماند و به علت داشتن يك چنين طرز تفكري است كه به معجزه هم اعتقاد دارد و معجزه هم براي كساني كه به آن اعتقاد دارند، هميشه رخ مي دهد .

وقتی نگاهی تند و سریع به گذشته انداختم با همه ی وجود حس کردم خیلی هم بیراه ننوشته است با خودم گفتم
بی تردید معجزه می شود 
حتی اگر نشود 
این خیال را راغبترم 

1 comment:

Anonymous said...

فیلتر شدن وبلاگتون رو بهتون تبریک می گم. این نشان از آن داره که حرفهایی دارین برای زدن. و نشان از آن داره که در ایران عزیز فعلا تر و خشگ با هم می سوزن .
امیدوارم موفق و پیروز باشید .